Rozprza, 29 września 2008
ZP.341/22/08
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Nr ZP.341/22/08
„Zakup samochodu osobowego typu BUS dla Urzędu Gminy w
Rozprzy”
Działając na podstawie art. 92 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.06.164.1163. z późn. zm.), Wójt
Gminy Rozprza informuje że:
Komisja
Przetargowa po sprawdzeniu ofert wyłoniła wykonawcę:
Oferta Nr 1
INTER – CAR II Sp. z o.o. cena netto 88 000,00 cena brutto 107 360,00
zł
ul. Wolności 540 E, 41-800
Zabrze
Ponadto w postępowaniu udział
wzięli:
Oferta Nr 2
Autoryzowana Koncesja CITROEN cena netto 65 729,51 cena brutto 80
190,00 zł
Auto Kabziński
ul. Sulejowska 45, 97-300
Piotrków Trybunalski
Oferta Nr 3
Sobiesław Zasada Łódź sp. z o.o. cena netto 91 900,00 cena brutto 112
118,00 zł
Autoryzowany Dealer Mercedes
Benz, ul. Aleksandrowska 11, 91-201 Łódź
Po dokonaniu czynności sprawdzających Komisja
Przetargowa stwierdza, co następuje:
Oferta Nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 89
ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 roku Nr 233 poz.
1655) – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta nie odpowiada treści specyfikacji w rozdziale
VI, pkt. 1, ppkt. a). Zamawiający
zażądał złożenia formularza ofertowego i dołączenia charakterystyki oferowanego
pojazdu. W specyfikacji w opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział III) Zamawiający
wskazał minimalne parametry, które musi osiągać oferowany pojazd.
Pojazd opisany w ofercie nr 2 (Firma Citroen), nie
spełnia dwóch warunków: Nie posiada napędu na tylnią oś pojazdu oraz nie
spełnia warunku minimalnej pojemności silnika, która przez Zamawiającego
została ustalona na poziomie 2148 cm3. W ofercie nr 2 oferowany pojazd posiada
pojemność silnika 1997 cm3.
W pozostałych dwóch ofertach: Nr 1 i Nr 3 Komisja
Przetargowa stwierdziła braki dokumentów potwierdzających, których Zamawiający
żądał na podstawie art. 25. ustawy prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 233 poz. 1655). Zamawiający na
podstawie art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku
Nr 233 poz. 1655) wezwał oferentów Nr 1 i 3 do uzupełnienia w/w informacji w
terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania. Komisja po sprawdzeniu
uzupełnionych przez oferentów dokumentów, stwierdza, że złożone przez nich
oferty nie podlegają odrzuceniu i są zgodne z treścią SIWZ.
Wyjaśnienia do SIWZ
W odpowiedzi na zapytania z dnia 9.09.2008
roku dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informuje, że:
Pyt. 1. Czy samochód powinien mieć oryginalną homologację
auta 9 osobowego, które wyjechało z fabryki jako auto 9 – osobowe (świadczy o
tym karta pojazdu – 9 osób)?
Odpowiedź: Samochód musi posiadać homologacje dla samochodu
osobowego minimum
8 osobowego ( 7 osób + kierowca).
Pyt. 2. Czy też
dopuszczalna jest możliwość adaptowania samochodu z furgonu (blaszka) lub
samochodu 3 osobowego na 9 osobowe tj. wstawienie siedzeń, montaż podsufitki i
ścian tak jak w samochodzie osobowym, z homologacją przerobioną z ciężarowej
lub 3-6 osobowej n 9 osobową?
Odpowiedź: Samochód powinien być fabrycznie nowy i posiadać homologacje
dla samochodu osobowego.
Pyt. 3. Czy Zamawiający wymaga
aby samochód posiadał homologacje dla samochodu osobowego oraz dla samochodu
przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych?
Odpowiedź: Samochód musi posiadać
homologacje dla samochodu osobowego.
Pyt. 1. Czy zamontowany do samochodu
hak holowniczy kulowy, ma posiadać homologację?
Odpowiedź: Zamontowany do samochodu hak holowniczy
kulowy musi posiadać homologację
Pyt. 2. Czy samochód
powinien posiadać homologację do przewozu osób niepełnosprawnych?
Odpowiedź: Samochód nie musi posiadać homologacji do przewozu osób
niepełnosprawnych.
Pyt. 3. Czy Zamawiający
dopuści samochód w kolorze szarym, stalowym, beżowym?
Odpowiedź: Zamawiający wskazał w SIWZ, że kolor nadwozia powinien być
niebieski.
Pyt. 4. Czy Zamawiający
wyrazi zgodę aby zderzaki nie były w kolorze nadwozia – fabrycznie są montowane
w kolorze szarym.
Odpowiedź: Zamawiający wskazał w
SIWZ, że zderzaki powinny być w kolorze nadwozia.
Pyt. 5. Czy Zamawiający
wymaga aby samochód posiadał 6 biegów w przód i 1 w tył?
Odpowiedź: Zamawiający wskazał w SIWZ,
że samochód powinien mieć sześciobiegową skrzynie, 5 biegów w przód i 1 w tył.
O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Rozprza, 97-340 Rozprza,
Aleja 900-lecia 3,
ogłasza
przetarg
nieograniczony
zgodnie
z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. z 2006 r. Dz. U. Nr 164,
poz. 1163) na realizację zadania:
„Zakup nowego samochodu osobowego typu BUS
dla Urzędu Gminy w Rozprzy”
1. Termin
realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 31-12-2008 roku.
2. Przedmiotem
zamówienia jest:
„Zakup
nowego samochodu osobowego typu BUS dla Urzędu Gminy w Rozprzy”
3. W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki
zawarte w art. 22 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z
póź. zm.) oraz spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
4.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 19 lub w
wersji elektronicznej na stronie:
www.bip.rozprza.pl.
5. Nie dopuszcza się składania ofert
częściowych.
6. Nie dopuszcza się składania ofert
wariantowych.
7. Oferent związany jest z ofertą 30 dni od
daty złożenia.
8. Ofertę należy złożyć w siedzibie
zamawiającego pokój nr 13 (sekretariat) I piętro
do
dnia 15-09-2008 roku, do godz. 10.00. Ofertę należy złożyć w zamkniętym
opakowaniu (kopercie) zapewniającym nienaruszalność i utajnienie zawartości i
zaadresować:
Urząd
Gminy w Rozprzy, ul. 900-lecia 3, 97-340 Rozprza
oraz
opatrzyć napisem:
„Oferta
w przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania „Zakup nowego samochodu osobowego typu BUS dla
Urzędu Gminy w Rozprzy.
Uwaga! Nie otwierać przed dniem 15.09.2008r. do godz.
11oo.”
Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą wykonawcy
wraz z dokładnym adresem, aby można było odesłać ofertę złożoną po terminie
składania ofert.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15-09-2008 roku o godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego.
10. Kryterium wyboru oferty:
cena
oferty brutto - 100%
11. Oferent zwolniony jest od
wniesienia wadium.
12. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami
jest:
imię nazwisko: Edmund Gałkowski
stanowisko służbowe: inspektor ds. dróg
gminnych
tel. (0-44) 649 65 74 wew. 23 fax (0-44) 615 80 06
13.Zamawiający
nie zamierza zawierać umowy ramowej na dostawę przedmiotu zamówienia.
Rozprza 2 września
2008
SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (148kB)
|