W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna   >  Aktualności

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzednicze
29.11.2012

                                                                                       Rozprza, dnia 29.11.2012r.
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
 
Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) Wójt Gminy Rozprza ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Inspektor – Samodzielne Stanowisko ds. Pożytku Publicznego, Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę                                                                          Wynagrodzenie : wg zasad wynagradzania pracowników samorządowych
    I.  Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
Wymagania:
warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze: 
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- co najmniej 5- letni staż pracy;
 
niezbędne
 
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
- znajomość problematyki dotyczącej:  pożytku publicznego i wolontariatu, profilaktyki i promocji zdrowia, przepisów o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, 
- znajomość języków obcych (preferowane: niemiecki, angielski), 
- biegła znajomość obsługi komputera,
- umiejętność analizy i syntezy informacji,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,  
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
 
dodatkowe: 
 
- dyspozycyjność,
- rzetelność i dokładność,
- angażowanie nastawione na realizacje celu.
 
 
II Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
- Utrzymanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
- Integracja środowiska organizacji (organizowanie spotkań organizacji pozarządowych,  koordynowanie zespołów tematycznych, prezentacja środowiska pozarządowego  na zewnątrz Gminy).
- Opracowanie, przy współudziale komórek organizacyjnych Urzędu, programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
- Przygotowywanie rocznych sprawozdań ze współpracy z organizacjami pozarządowymi.
- Udział w pracach komisji konkursowych rozpatrujących wnioski organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego składane w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych ogłaszanych przez Wójta Gminy Rozprza.
- Reprezentowanie Wójta Gminy Rozprza wobec organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego. 
- Przygotowywanie dokumentacji dot.  konkursów ogłaszanych na podstawie ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie oraz kontrola sprawozdań finansowych przedstawianych przez organizacje pozarządowe po zakończeniu zrealizowanych zadań.
- Przygotowywanie wniosków do Referatu Finansowego UG, dotyczących zmian w ramach budżetu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, 
- Współpraca z głównymi realizatorami Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w celu uzyskiwania informacji dotyczących dokonywanych zmian w ramach środków na zadania ww. Programu,
- Przygotowywanie części wykonania finansowego do sprawozdań z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- Bieżące prowadzenie wykazów zaangażowania środków finansowych z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- Przygotowywanie materiałów planistycznych z zakresu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych do projektu budżetu Gminy;
- Obsługa administracyjno – biurowa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- Przygotowywanie opinii (postanowień) dotyczących lokalizacji punktów sprzedaży napojów alkoholowych, Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- Współudział w przygotowywaniu otwartych konkursów ofert na realizację Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- Udzielanie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, pomocy psychologicznej
i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie,
- Opracowywanie wskazanych przez kierownictwo analiz związanych z zakresem prowadzonych zadań.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
- curriculum vitae,
- list motywacyjny, 
- dokumenty poświadczające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,   
- kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kwestionariusz osobowy, 
- oświadczenie kandydata  o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych ,
- oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)  
- opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada)
 
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w terminie do dnia 10  grudnia 2012 r. bezpośrednio w sekretariacie  Urzędu Gminy w Rozprzy ul.  Al. 900 – Lecia 3, 97-340 Rozprza, lub pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu do godz. 15:00)  w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora – Samodzielne Stanowisko ds. Pożytku Publicznego, Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ”


Dodatkowe informacje:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.rozprza.pl zakładka „praca” oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.
 
 

                                                                    Wójt Gminy Rozprza
 
                                                       29.11.2012r.  /-/ Janusz Jędrzejczyk
 




Wytworzył: Ireneusz Bartosiewicz (29 listopada 2012)
Opublikował: Dorota Grzejdziak-Cichosz (30 listopada 2012, 08:54:04)

Ostatnia zmiana: Dorota Grzejdziak-Cichosz (30 listopada 2012, 09:17:55)
Zmieniono: ponownie edytowano tekst

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 750

wersja do zapisu wersja do druku