Uchwała nr XXV/38/13 Rady Gminy Rozprza z dnia 25 czerwca 2013 w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Rozprza na 2013 rok
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt. 4, pkt. 9 lit. c), e) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 poz. 594) oraz art. 211, art. 212, art.235, art. 236, art. 237, art.258, art.264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578, Nr 257, poz. 1726, z 2011 r. Nr 185, poz. 1092, Nr 201, poz. 1183, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429, Nr 291, poz. 1707, z 2012 r. poz. 1456, poz. 1530, poz. 1548)
Rada Gminy Rozprza uchwala co następuje: § 1. Wprowadza się zmiany w planie dochodów i wydatków budżetowych na 2013 rok. § 2. Zmiany o których mowa w § 1 dotyczą: 1. Zwiększenia planu dochodów budżetowych, zgodnie z Tabelą nr 1. 2. Zwiększenia planu wydatków budżetowych, zgodnie z Tabelą nr 2. § 3. 1. Ustala się plan przychodów i rozchodów budżetu Gminy Rozprza na 2013 rok zgodnie z Tabelą nr 3. 2. Ustala się plan przychodów oraz kosztów i wydatków samorządowego zakładu budżetowego gminy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały. § 4. Budżet po zmianach wynosi: 1. Plan dochodów budżetowych – 32.878.599,11 zł, w tym: - dochody bieżące – 31.716.261,89 zł, - dochody majątkowe – 1.162.337,22 zł. 2. Plan wydatków budżetowych – 35.023.744,11 zł, w tym: - wydatki bieżące – 29.907.134,11 zł, - wydatki majątkowe – 5.116.610,00 zł. § 5. 1. Deficyt budżetu w wysokości 2.145.145,00 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z zaciągniętych kredytów. 2. Spłata pożyczek i kredytów zaciągniętych w latach poprzednich w kwocie 3.822.230,76 zł zostanie sfinansowana: a) kredytem w kwocie - 3.585.235,83 zł b) wolnymi środkami z lat ubiegłych - 236.994,93 zł 3. Ustala się łączną kwotę przychodów w wysokości - 5.967.375,76 zł. § 6. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek w wysokości 7.970.380,83 zł, z przeznaczeniem na: 1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu – w kwocie – 1.500.000,00 zł, 2) finansowanie planowanego deficytu budżetu – w kwocie – 2.145.145,00 zł, 3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów – w kwocie – 3.585.235,83 zł, 4)koszty obsługi długu publicznego – w kwocie – 740.000,00 zł,
§ 7. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy. § 8. Sprawozdanie z wykonania uchwały złoży Wójt Gminy łącznie ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za 2013 rok. § 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w trybie przewidzianym dla aktów prawa miejscowego. Przewodniczący Rady Gminy Tomasz Gemel
pobierz treść załącznika (247kB)
pobierz treść załącznika (512kB)
pobierz treść załącznika (159kB)
pobierz treść załącznika (301kB)
|