W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna  >  Uchwały  >  Rady Gminy Rozprza  >  2010
2014  |  2013  |  2012  |  2011  |  2010  |  2009  |  2008  |  2007  |  2006  |  2005  |  2004  |  2003  |  2002


Uchwała nr XXXIX/45/10
Rady Gminy Rozprza
z dnia 25 sierpnia 2010

w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Rozprza za I półrocze.

Na podstawie art. 18, ust.2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 r. zmiany: z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, z 2004 r. Nr 116 poz. 1203, z 2005 r. Nr 172 poz. 1441, Nr 175 poz. 1457 z 2006 r. Nr 17 poz.128) i na podstawie art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240; zmiany z 2010r. Dz. U. Nr 78 poz. 146)


Rada Gminy w Rozprzy uchwala co następuje:

§ 1. Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Rozprza za I półrocze powinna obejmować:
1. Ogólną część opisową zawierającą informację na temat wykonania dochodów, wydatków oraz zmian budżetu i w budżecie gminy za I półrocze.
2. Część tabelaryczną i opisową zawierającą:
1) zestawienie wykonania dochodów budżetu według działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej z wyodrębnieniem dochodów bieżących, majątkowych i procentowym wskaźnikiem wykonania w stosunku  do planu po zmianach,
2 )zestawienie wykonania wydatków budżetu według działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej z wyodrębnieniem wydatków bieżących, majątkowych i procentowych wskaźnikiem wykonania w stosunku do planu po zmianach,
3) zestawienie przychodów i rozchodów budżetu,
4) wykonanie wydatków w poszczególnych jednostkach oświatowych,
5) zestawienie zbiorcze wykonania planu dochodów własnych jednostek budżetowych i wydatków nimi finansowanych,
6) zestawienie realizacji wydatków inwestycyjnych,
7) wykonanie wydatków w zakresie utrzymania dróg,
8) wykonanie wydatków w zakresie modernizacji oświetlenia drogowego,
9) informację w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym,
10) zmiany stanu środków trwałych,
11) zestawienie udzielonych dotacji w podziale na:
a) dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych,
b) dotacje dla jednostek spoza sektora finansów publicznych,
oraz z wyodrębnieniem:
-  dotacji przedmiotowych,
-  dotacji podmiotowych,
-  dotacji celowych
11) informację o stanie należności i zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń.
 
 
 
 
3. Część opisową zawierającą:
1) informację z wykonania przychodów i wydatków Zakładu Gospodarki Komunalnej,
2) sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej,
3) sprawozdanie Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
 
§ 3.1.Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej sporządzana jest            w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale w sprawie wieloletniej prognozy finansowej.
2. Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej obejmuje wykaz
przedsięwzięć, o których mowa w art.226 ust.4 ustawy o finansach publicznych, określonych w załączniku do uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej wraz z informacją o przebiegu ich realizacji.
 
§ 4. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury obejmuje część opisową, uzupełnioną o zestawienia tabelaryczne wielkości planowanych i wykonanych przychodów w układzie według źródeł, planowanych i wykonanych kosztów  w układzie rodzajowym oraz stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
 
§ 5. Zapisy § 3 mają zastosowanie po raz pierwszy do informacji sporządzanej za I półrocze 2011r.
 
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
 
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
 
                                                                             Przewodniczący  Rady Gminy
                                                                                       /-/Tomasz  Odrzywół
 



Opublikował: Anna Kleska (6 września 2010, 14:57:51)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1928

wersja do zapisu wersja do druku