Uchwała nr XXXIX/45/10 Rady Gminy Rozprza z dnia 25 sierpnia 2010 w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Rozprza za I półrocze.
Na podstawie art. 18, ust.2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 r. zmiany: z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, z 2004 r. Nr 116 poz. 1203, z 2005 r. Nr 172 poz. 1441, Nr 175 poz. 1457 z 2006 r. Nr 17 poz.128) i na podstawie art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240; zmiany z 2010r. Dz. U. Nr 78 poz. 146)
Rada
Gminy w Rozprzy uchwala co następuje:
§ 1. Określa się zakres i formę
informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze, informacji o
kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu
realizacji przedsięwzięć, informacji o przebiegu wykonania planu finansowego
Gminnej Instytucji Kultury.
§ 2. Informacja o
przebiegu wykonania budżetu Gminy Rozprza za I półrocze powinna obejmować:
1. Ogólną część opisową zawierającą
informację na temat wykonania dochodów, wydatków oraz zmian budżetu i w
budżecie gminy za I półrocze.
2. Część tabelaryczną i opisową zawierającą:
1) zestawienie wykonania dochodów
budżetu według działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej z
wyodrębnieniem dochodów bieżących, majątkowych i procentowym
wskaźnikiem wykonania w stosunku do
planu po zmianach,
2 )zestawienie wykonania wydatków
budżetu według działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej z
wyodrębnieniem wydatków bieżących, majątkowych i procentowych wskaźnikiem wykonania w stosunku do planu po zmianach,
3) zestawienie przychodów i
rozchodów budżetu,
4) wykonanie wydatków w
poszczególnych jednostkach oświatowych,
5) zestawienie zbiorcze wykonania
planu dochodów własnych jednostek budżetowych i wydatków nimi
finansowanych,
6) zestawienie realizacji wydatków
inwestycyjnych,
7) wykonanie wydatków w zakresie
utrzymania dróg,
8) wykonanie wydatków w zakresie
modernizacji oświetlenia drogowego,
9) informację w zakresie
gospodarowania mieniem komunalnym,
10) zmiany
stanu środków trwałych,
11) zestawienie
udzielonych dotacji w podziale na:
a) dotacje dla jednostek sektora finansów
publicznych,
b) dotacje dla jednostek spoza sektora
finansów publicznych,
oraz z wyodrębnieniem:
- dotacji przedmiotowych,
- dotacji podmiotowych,
- dotacji celowych
11)
informację o stanie należności i zobowiązań według tytułów dłużnych oraz
gwarancji i poręczeń.
3. Część
opisową zawierającą:
1)
informację z wykonania przychodów i wydatków Zakładu Gospodarki Komunalnej,
2)
sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej,
3)
sprawozdanie Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
§ 3.1.Informacja o kształtowaniu się
wieloletniej prognozy finansowej sporządzana jest w szczegółowości nie mniejszej niż
w uchwale w sprawie wieloletniej prognozy finansowej.
2.
Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej obejmuje wykaz
przedsięwzięć,
o których mowa w art.226 ust.4 ustawy o finansach publicznych, określonych w
załączniku do uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej wraz z informacją o przebiegu ich
realizacji.
§ 4. Informacja o przebiegu wykonania
planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury obejmuje część opisową, uzupełnioną o zestawienia tabelaryczne
wielkości planowanych i wykonanych przychodów w układzie według
źródeł, planowanych i wykonanych
kosztów w układzie rodzajowym oraz stan
należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
§ 5. Zapisy § 3 mają zastosowanie po raz pierwszy
do informacji sporządzanej za I półrocze 2011r.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się
Wójtowi Gminy.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem
podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/Tomasz Odrzywół
|