Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Rozprza, dnia 29.11.2012r. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) Wójt Gminy Rozprza ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Inspektor – Samodzielne Stanowisko ds. Pożytku Publicznego, Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Wymiar czasu pracy: pełny etat Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę Wynagrodzenie : wg zasad wynagradzania pracowników samorządowych
I. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
Wymagania:
warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze: - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, - nieposzlakowana opinia, - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - co najmniej 5- letni staż pracy; niezbędne · wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne · znajomość problematyki dotyczącej: pożytku publicznego i wolontariatu, profilaktyki i promocji zdrowia, przepisów o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, · znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, · znajomość języków obcych (preferowane: niemiecki, angielski), · biegła znajomość obsługi komputera, · umiejętność analizy i syntezy informacji, · umiejętność planowania i organizacji pracy, · samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, · umiejętność pracy w zespole, · komunikatywność, · poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania; dodatkowe: · dyspozycyjność, · rzetelność i dokładność, · zaangażowanie nastawione na realizacje celu. II Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
· Utrzymanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego. · Integracja środowiska organizacji (organizowanie spotkań organizacji pozarządowych, koordynowanie zespołów tematycznych, prezentacja środowiska pozarządowego na zewnątrz Gminy). · Opracowanie, przy współudziale komórek organizacyjnych Urzędu, programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego. · Przygotowywanie rocznych sprawozdań ze współpracy z organizacjami pozarządowymi. · Udział w pracach komisji konkursowych rozpatrujących wnioski organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego składane w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych ogłaszanych przez Wójta Gminy Rozprza. · Reprezentowanie Wójta Gminy Rozprza wobec organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego. · Przygotowywanie dokumentacji dot. konkursów ogłaszanych na podstawie ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie oraz kontrola sprawozdań finansowych przedstawianych przez organizacje pozarządowe po zakończeniu zrealizowanych zadań. · Przygotowywanie wniosków do Referatu Finansowego UG, dotyczących zmian w ramach budżetu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, · Współpraca z głównymi realizatorami Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w celu uzyskiwania informacji dotyczących dokonywanych zmian w ramach środków na zadania ww. Programu, · Przygotowywanie części wykonania finansowego do sprawozdań z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, · Bieżące prowadzenie wykazów zaangażowania środków finansowych z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych · Przygotowywanie materiałów planistycznych z zakresu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych do projektu budżetu Gminy; · Obsługa administracyjno – biurowa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, · Przygotowywanie opinii (postanowień) dotyczących lokalizacji punktów sprzedaży napojów alkoholowych, Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, · Współudział w przygotowywaniu otwartych konkursów ofert na realizację Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. · Udzielanie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, pomocy psychologicznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie, · Opracowywanie wskazanych przez kierownictwo analiz związanych z zakresem prowadzonych zadań.
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - curriculum vitae, - list motywacyjny, - dokumenty poświadczające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, - kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - kwestionariusz osobowy, - oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie kandydata o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych , - oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) - opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada) Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 10 grudnia 2012 r. bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Gminy w Rozprzy ul. Al. 900 – Lecia 3, 97-340 Rozprza, lub pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu do godz. 15:00) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora – Samodzielne Stanowisko ds. Pożytku Publicznego, Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ”
Dodatkowe informacje:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.rozprza.pl zakładka „praca” oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Rozprza 29.11.2012r. /-/ Janusz Jędrzejczyk
Rozprza, dnia 13.12.2012r. LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE Inspektor-Samodzielne Stanowisko ds. Pożytku Publicznego, Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nazwa stanowiska pracy Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu: Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
Ewa Paras Rozprza SEKRETARZ GMINY 13.12.2012r. /-/ Bożena Nagrodzka (data, podpis osoby upoważnionej)
|