W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > AKTUALNOŚCI > Praca > Nabór 2012 > Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

                                                                                       Rozprza, dnia 29.11.2012r.
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
 
Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) Wójt Gminy Rozprza ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Inspektor – Samodzielne Stanowisko ds. Pożytku Publicznego, Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Wymiar czasu pracy: pełny etat
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę                                                                         
Wynagrodzenie : wg zasad wynagradzania pracowników samorządowych

    I.  Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

Wymagania:

warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
- posiadanie obywatelstwa polskiego, 
- korzystanie z pełni praw publicznych, 
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, 
- nieposzlakowana opinia, 
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, 
-  co najmniej 5- letni staż pracy;
 
niezbędne
 
·  wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
· znajomość problematyki dotyczącej:  pożytku publicznego i wolontariatu, profilaktyki i promocji zdrowia, przepisów o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
·  znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
·  znajomość języków obcych (preferowane: niemiecki, angielski),
·  biegła znajomość obsługi komputera,
·  umiejętność analizy i syntezy informacji,
·  umiejętność planowania i organizacji pracy,  
·  samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
·  umiejętność pracy w zespole,
·  komunikatywność,
·  poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
 
dodatkowe:
 
·  dyspozycyjność,
·  rzetelność i dokładność,
·  zaangażowanie nastawione na realizacje celu.
 
 
II Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:

· Utrzymanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
· Integracja środowiska organizacji (organizowanie spotkań organizacji pozarządowych,  koordynowanie zespołów tematycznych, prezentacja środowiska pozarządowego  na zewnątrz Gminy).
· Opracowanie, przy współudziale komórek organizacyjnych Urzędu, programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
· Przygotowywanie rocznych sprawozdań ze współpracy z organizacjami pozarządowymi.
· Udział w pracach komisji konkursowych rozpatrujących wnioski organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego składane w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych ogłaszanych przez Wójta Gminy Rozprza.
· Reprezentowanie Wójta Gminy Rozprza wobec organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego. 
· Przygotowywanie dokumentacji dot.  konkursów ogłaszanych na podstawie ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie oraz kontrola sprawozdań finansowych przedstawianych przez organizacje pozarządowe po zakończeniu zrealizowanych zadań.
· Przygotowywanie wniosków do Referatu Finansowego UG, dotyczących zmian w ramach budżetu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
· Współpraca z głównymi realizatorami Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w celu uzyskiwania informacji dotyczących dokonywanych zmian w ramach środków na zadania ww. Programu,
· Przygotowywanie części wykonania finansowego do sprawozdań z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
· Bieżące prowadzenie wykazów zaangażowania środków finansowych z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
· Przygotowywanie materiałów planistycznych z zakresu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych do projektu budżetu Gminy;
· Obsługa administracyjno – biurowa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
·   Przygotowywanie opinii (postanowień) dotyczących lokalizacji punktów sprzedaży napojów alkoholowych, Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
·   Współudział w przygotowywaniu otwartych konkursów ofert na realizację Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
·   Udzielanie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, pomocy psychologicznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie,
·   Opracowywanie wskazanych przez kierownictwo analiz związanych z zakresem prowadzonych zadań.

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
-  curriculum vitae, 
-  list motywacyjny, 
-  dokumenty poświadczające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,   
-  kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
-  kwestionariusz osobowy, 
-  oświadczenie kandydata  o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych ,
- oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)  
- opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada)
 
Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w terminie do dnia 10  grudnia 2012 r. bezpośrednio w sekretariacie  Urzędu Gminy w Rozprzy ul.  Al. 900 – Lecia 3, 97-340 Rozprza, lub pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu do godz. 15:00)  w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora – Samodzielne Stanowisko ds. Pożytku Publicznego, Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ”

Dodatkowe informacje:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.rozprza.pl zakładka „praca” oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.
 
 

                                                          Wójt Gminy Rozprza
 
                                                   29.11.2012r.  /-/ Janusz Jędrzejczyk
 

 
                                                                                                          Rozprza, dnia 13.12.2012r.
 
 
 
 
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
 
Inspektor-Samodzielne Stanowisko ds. Pożytku Publicznego, Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
nazwa stanowiska pracy
 
 
 
                      Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
 
 
Lp.    Imię i nazwisko                                  Miejsce zamieszkania

Ewa Paras                                                    Rozprza  
 
 
                                                             SEKRETARZ GMINY                                                                                                                                                                                                                                      
                                                                      13.12.2012r.  /-/  Bożena Nagrodzka
                                                            (data, podpis osoby upoważnionej)
 
 
 




Wytworzył: Ireneusz Bartosiewicz (29 listopada 2012)
Opublikował: Dorota Grzejdziak-Cichosz (30 listopada 2012, 08:54:53)

Ostatnia zmiana: Dorota Grzejdziak-Cichosz (13 grudnia 2012, 15:34:50)
Zmieniono: Podłączono lista kandydatów spełniających wymagania formalne

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2717

wersja do zapisu wersja do druku