W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna  >  Uchwały


Uchwała nr IV/12/06
Rady Gminy Rozprza
z dnia 29 grudnia 2006

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rozprza na 2007 rok.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 i pkt 9 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 165, art. 184, art. 188 ust 2 i art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.)


Rada Gminy w Rozprzy uchwala co następuje:
§ 1
Uchwala się dochody budżetu gminy na 2007 rok w kwocie 22.565.944 zł zgodnie z załącznikiem nr 1.

§ 2
Uchwala się wydatki budżetu gminy na 2007 rok w kwocie 27.992.247 zł zgodnie z załącznikiem nr 2 .

§ 3
1.Z kwoty wydatków budżetowych określonych w zał. nr 2 na finansowanie inwestycji w 2007 r. przeznacza się kwotę 7.705.440 zł, z czego na realizację inwestycji w zakresie wieloletnich programów inwestycyjnych ustala się kwotę – 1.650.000 zł 2. Wydatki związane z wieloletnimi programami inwestycyjnymi oraz wykaz inwestycji rocznych i dwuletnich stanowi załącznik nr 3.

§ 4
1. Planowany deficyt w kwocie 5.426.303 zł zostanie pokryty kredytami i pożyczkami 2. Planowane przychody i rozchody budżetu gminy na 2007 rok stanowi załącznik nr 4. Spłata pożyczek i kredytów zaciągniętych w latach poprzednich w kwocie 964.698 zł zostanie sfinansowana kredytami i pożyczkami. 4. Ustala się łączną kwotę przychodów w wysokości - 6.391.001 zł. 5. Ustala się limit zobowiązań w kwocie 6.691.001 zł.

§ 5
Uchwala się plan przychodów i wydatków na 2007 rok dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzy zgodnie z załącznikiem nr 5.

§ 6
Uchwala się plan przychodów i wydatków rachunku dochodów własnych Gminnego Zespołu Oświaty w Rozprzy 2007 rok zgodnie z załącznikiem nr 6.


§ 7
Uchwala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska na 2007 rok zgodnie z załącznikiem nr 7.

§ 8
1. Dochody ustalone w § 1 obejmują dotacje na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami. 2. Wydatki ustalone w § 2 obejmują wydatki na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej innych zadań zleconych odrębnymi ustawami. 3. Plan dochodów i wydatków na realizację w/w zadań w 2007 r. stanowi załącznik nr 8.

§ 9
Dochody z tytułu opłat za wydawane pozwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 115.000 zł przeznacza się na realizację wydatków zgodnie z programem opracowanym przez Gminną Komisję ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

§ 10
Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości - 30.000 zł

§ 11
1. Ustala się dotacje przedmiotowe dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzy w łącznej kwocie – 140.000 zł 2. Ustala się dotacje podmiotową dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Rozprzy w kwocie – 200.000 zł. 3. Ustala się dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 9.

§ 12
Plan dochodów na 2007 rok związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i będących dochodem budżetu państwa stanowi załącznik nr 10.

§ 13 Upoważnia się Wójta Gminy do:
zaciągania zobowiązań w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, wykraczających poza budżet Gminy roku 2007, do wysokości kwot zapisanych w wieloletnim programie inwestycyjnym, zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym, do wysokości kwot ujętych w planie budżetu na rok następny, zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości – 300.000 zł. zaciągania długu oraz do spłaty zobowiązań Gminy do wysokości ustalonej w uchwale budżetowej, lokowania wolnych środków budżetowych w innych bankach niż bank wyznaczony do obsługi budżetu, dokonywania zmian w budżecie Gminy polegających na dokonywaniu zmian w planie wydatków, z wyłączeniem przeniesień między działami, przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków oraz w planie dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych, przekazania kierownikom innych jednostek organizacyjnych gminy uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków, dokonywania przeniesień planu wydatków pomiędzy zadaniami inwestycyjnymi w ramach działu, które nie spowodują całkowitego odstąpienia od finansowania w danym roku budżetowym zadania inwestycyjnego oraz nie spowodują utworzenia nowego zadania inwestycyjnego.

§ 14
Prognozowaną łączną kwotę długu budżetu gminy na dzień 31.12.2007 roku i lata następne stanowi załącznik nr 11.

§ 15
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 16
Sprawozdanie z wykonania uchwały złoży Wójt Gminy łącznie ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2007 rok.

§ 17
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia , z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.



Przewodniczący Rady Gminy
Tomasz Odrzywół

Załączniki do pobrania:
zał 1.xls (33kB) excel
Zał 2.xls (60kB) excel
zał 3.xls (593kB) excel
zal_4.doc (21kB) plik
zał 5.doc (38kB) plik
zał 6.doc (33kB) plik
zał 7.xls (25kB) excel
Zał 8.xls (30kB) excel
zał 9.xls (18kB) excel
Zał 10.doc (27kB) plik




Opublikował: Jan Adminowicz (24 kwietnia 2008, 13:59:57)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2304

wersja do zapisu wersja do druku