W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna  >  Przetargi  >  Rozstrzygnięte  >  2008
aktualne (0)  |  w toku (42)  |  rozstrzygnięte (139)  |  unieważnione (21)
2014  |  2013  |  2012  |  2011  |  2010  |  2009  |  2008  |  2003



tryb zamówienia: przetrag nieograniczony
zamawiający: Gmina Rozprza
zamówienie na: Remont budynku komunalnego w Lubieniu
nr sprawy:
wartość: przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro
termin składania ofert: 2 września 2008  10:00
wynik postępowania: rozstrzygnięty 




Rozprza, 9 września 2008
ZP.341/20/08


Dot.: Przetarg nieograniczony na „Remont budynku komunalnego w Lubieniu”

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), informuję że:

Komisja Przetargowa po dokonaniu sprawdzenia i oceny nieodrzuconych ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), na Wykonawcę zamówienia wyłoniła:

OFERTA Nr 1
Przedsiębiorstwo Produkcyjno
Usługowo – Handlowe PRO-INSTAL -W
ul. Studzienna 9
97-300 Piotrków Trybunalski

Komisja na podstawie kryterium cena 100% przyznała w/w Firmie 400 pkt. To jest największą ilość punktów.

Wójt Gminy Rozprza
Ryszard Witek



O G Ł O S Z E N I E
Wójt Gminy Rozprza, 97-340 Rozprza, Aleja 900-lecia 3,
ogłasza

przetarg nieograniczony
zgodnie z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. z 2007 r. Dz. U. z 2007 roku Nr 233, poz. 1655) na realizację zadania:

„Remont budynku komunalnego w Lubieniu”

1. Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 30-11-2008 roku.

2. Przedmiotem zamówienia jest:

„Remont budynku komunalnego w Lubieniu”

3. W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) oraz spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 17 lub w wersji elektronicznej na stronie:
www.rozprza.pl, lub www.bip142.lo.pl

5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7. Oferent związany jest z ofertą 30 dni od daty złożenia.

8. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego pokój nr 13 (sekretariat) I piętro
do dnia 02-09-2008 roku, do godz. 10.00. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (kopercie) zapewniającym nienaruszalność i utajnienie zawartości i zaadresować:

Urząd Gminy w Rozprzy, ul. 900-lecia 3, 97-340 Rozprza
oraz opatrzyć napisem:
„Oferta przetargowa na remont budynku komunalnego w Lubieniu.
Uwaga! Nie otwierać przed dniem 02.09.2008r. do godz. 11oo.”
Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą wykonawcy wraz z dokładnym adresem, aby można było odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02-09-2008 roku o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego.

10. Kryterium wyboru oferty:
cena oferty brutto - 100%

11. Oferent zwolniony jest od wniesienia wadium.

12. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
imię nazwisko: Marzena Kacperczyk
stanowisko służbowe: inspektor ds. inwestycji
tel. (0-44) 649 65 74 wew. 13 fax (0-44) 615 80 06


13.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej na dostawę przedmiotu zamówienia.


Rozprza 12 sierpnia 2008

Załączniki do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dokument do pobrania (181kB) word
Załącznik Nr 1 dokument do pobrania (39kB) word
Załącznik Nr 2 dokument do pobrania (29kB) word
Załącznik Nr 3 dokument do pobrania (49kB) word
Załącznik Nr 4 dokument do pobrania (96kB) word
Załącznik Nr 5 dokument do pobrania (27kB) word
dokument do pobrania (136kB) pdf
dokument do pobrania (360kB) pdf
dokument do pobrania (135kB) pdf
dokument do pobrania (115kB) pdf
dokument do pobrania (0kB) plik
dokument do pobrania (41kB) pdf
dokument do pobrania (31kB) pdf
dokument do pobrania (43kB) pdf





Opublikował: Dorota Grzejdziak - Cichosz (12 sierpnia 2008, 15:17:54)

Ostatnia zmiana: Dorota Grzejdziak - Cichosz (8 września 2008, 10:03:51)
Zmieniono: Zawiadomienie o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 773

wersja do zapisu wersja do druku