W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna  >  Przetargi  >  Rozstrzygnięte  >  2009
aktualne (0)  |  w toku (42)  |  rozstrzygnięte (139)  |  unieważnione (21)
2014  |  2013  |  2012  |  2011  |  2010  |  2009  |  2008  |  2003



tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
zamawiający: Gmina Rozprza
zamówienie na: Zakup mebli dla przedszkola w Rozprzy w tym zakup wyposażenia w ramach realizowanego projektu pn. „Budowa przedszkola w Rozprzy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013 dla Działania V.3 Infrastruktura edukacyjna
nr sprawy:
wartość: powyżej 14000 euro
termin składania ofert: 29 lipca 2009  10:00
wynik postępowania: Rozstrzygnięcie  



ogłoszenie (118kB) pdf Ogłoszenie

siwz (665kB) word SIWZ

postanowienia umowy (118kB) pdf Istotne postanowienia umowy

opis cz1 (752kB) pdf Opis przedmiotu zamówienia - część 1 – zakup mebli dla dzieci do sal dydaktycznych, szatni oraz jadalni

opis cz 2 (157kB) pdf Opis przedmiotu zamówienia  - część 2 - zakup mebli kuchennych

opis 3 (402kB) pdf Opis przedmiotu zamówienia - część 3 - zakup mebli biurowych

Zmiana terminu otwarcia ofert

Zmiana terminu otwarcia ofert!!! (32kB) pdf

odpowiedzi dotyczące części 1 zamówienia (97kB) pdf odpowiedzi dotyczące  części 1 zamówienia

Zmiana treści SIWZ

Zmiana siwz (76kB) pdf

opis przedmiotu zamówienia (682kB) pdf Załącznik I - opis przedmiotu zamówienia dla części 1

załacznik 1a - część 1 (141kB) pdf Załącznik 1a - część 1 - zestawienie kalkulacyjne elementów oferty

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Informacja o wyborze oferty (95kB) pdf

 




Opublikował: Joanna Zając (13 lipca 2009, 13:34:39)

Ostatnia zmiana: Joanna Zając (4 sierpnia 2009, 07:46:29)
Zmieniono: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 1 oraz 3 i unieważnieniu części 2 zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 862

wersja do zapisu wersja do druku